
Zobacz nasze bolidy!
Pasjonujesz się motoryzacją? Chcesz wiedzieć jakimi bolidami startujemy w zawodach?
Zapoznaj się z naszymi pojazdami!


Baza
RTE2.0 “LEM”
Moc
80 kW
Przyspieszenie
3.8s do 100km/h
Masa
190 kg
Lidar
Velodyne Puck

Masa
190 kg
Układ chłodzenia
Cieczowy
Algorytm lidaru
PointNET
Moc
80 kW
Sterowanie silnikiem
BAMOCAR
Fuzja odometrii
Filtry Kalmana
Silnik
EMRAX 208
Kamera
ZED 3D
Mapowanie
FastSLAM 2.0
Obudowa akumulatora
Włókno szklane
Lidar
Velodyne Puck
Sterowanie
Stanley Controller
Konfiguracja akumulatora
6p102s
Algorytm kamery
YOLO
Komputer
Nvidia Jetson AGX Xavier

Przyspieszenie
3s do 100km/h
Moc
98 KM
Silnik
Honda CBR600RR
Masa
210 kg
Konstrukcja nośna
Monokok

Masa
210 kg
Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU Black
Pakiet aerodynamiczny
Pełny
Moc
98 KM
Ogumienie
Hoosier 16.0/7.0-10 LC0
Klatka silnika
AISI 130 TIG
Silnik
Honda CBR600RR
Felgi
Włókno węglowe
Układ hamulcowy
AP Racing
Przyspieszenie
3s do 100km/h
Konstrukcja nośna
Monokok
Układ chłodzenia
Indywidualny
Mechanizm różnicowy
Drexler V3 FSAE LSD
Poszycie
Aramid
System zmiany biegów
Pneumatyczny

Silnik
EMRAX 208
Moc
80 kW
Przyspieszenie
3.8s do 100km/h
Moment obrotowy
150 Nm
Masa
190 kg

Ogniwa
Sony VTC 6
Moc
80 kW
Przyspieszenie
4.5s do 100km/h
Masa
230 kg
Sterowanie silnikiem
BAMOCAR

Masa
230 kg
Moment obrotowy
150 Nm
Układ chłodzenia akumulatora
Przejście fazowe wosku
Moc
80 kW
Obudowa akumulatora
Hoosier 18.0/7.0-10 R25B
Układ chłodzenia falownika
Cieczowy
Silnik
EMRAX 208
Ogniwa
40%Sony VTC 6/60%
Układ chłodzenia silnika
Cieczowy
Przyspieszenie
4.5s do 100km/h
Konfiguracja akumulatora
7p119s
Sterowanie silnikiem
BAMOCAR

Mechanizm różnicowy
Drexler V2
Moc
98 KM
Przyspieszenie
3.99s do 100km/h
Masa
198 kg
Rozkład masy
40%/60%

Masa
198 kg
System zmiany biegów
Pneumatyczny
Rama
AISI 4130 TIG
Moc
98 KM
Ogumienie
Hoosier 18.0/7.0-10 R25B
Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU Black
Silnik
Honda CBR600RR
Rozkład masy
40%/60%
Amortyzatory
Cane Creek Double Barrel
Układ doładowania
3.99s do 100km/h
Pakiet aerodynamiczny
Pełny
Układ hamulcowy
Kart Master Cylinder, OBP
Mechanizm różnicowy
Drexler V2 FSAE LSD
Poszycie
Włókno karbonowe

Rama
T45 TIG
Moc
93 KM
Zaciski hamulcowe
Brembo P34
Masa
227 kg
Rozkład masy
48%/52%

Masa
265 kg
Mechanizm różnicowy
Drexler V3 LSD
Poszycie
Włókno węglowe
Moc
93 KM
System zmiany biegów
Pneumatyczny, Launch Control
Rama
Stalowa T45 TIG
Silnik
Honda CBR600RR
Paliwo
E85
Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU
Układ doładowania
GT 1541v
Ogumienie
Hoosier 20.5/7.0-13 R25B
Amortyzatory
Cane Creek Double Barrel
Układ chłodzenia
Chłodnica 300x350x37
Rozkład masy
48%/52%
Układ hamulcowy
Tarcze 220 + Brembo P34
Przełożenie końcowe
15/49 520 VMX
Pakiet aerodynamiczny
Pełny + dyfuzor

Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU
Moc
73 KM
Poszycie
Włókno węglowe
Masa
265 kg
Amortyzatory
Penske FSAE

Masa
265 kg
Przełożenie końcowe
15/46 łańcuch 520
Pakiet aerodynamiczny
Pełny + dyfuzor
Moc
73 KM
Mechanizm różnicowy
Drexler FS LSD V2
Poszycie
Włókno węglowe
Silnik
Honda CBR600RR
System zmiany biegów
Siłownik pneumatyczny
Rama
Stalowa T45
Układ doładowania
Turbosprężarka Garrett
Paliwo
E85
Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU
Układ chłodzenia powietrza
Intercooler
Ogumienie
Hoosier 7.0/20.5-13 R25B
Amortyzatory
Penske FSAE
Układ chłodzenia
Chłodnica Valeo
Rozkład masy
52%/48%
Układ hamulcowy
Brembo P34

Układ doładowania
Eaton m62
Moc
68 KM
Amortyzatory
Manitou Revox PRO
Masa
383 kg
Układ hamulcowy
Yamaha R6

Masa
383 kg
Przełożenie końcowe
15/46 łańcuch 525
Pakiet aerodynamiczny
Brak
Moc
68 KM
Mechanizm różnicowy
Torsen, M021-DHU
Poszycie
Włókno szklane/węglowe
Silnik
Honda CBR600RR
System zmiany biegów
Siłownik elektryczny
Rama
Stalowa s355
Układ doładowania
Kompresor Eaton m62
Paliwo
Benzyna 98
Sterowanie silnikiem
Ecumaster EMU
Układ chłodzenia powietrza
Intercooler
Ogumienie
AVON 7.2/20.0-13 A92
Amortyzatory
Manitou Revox PRO
Układ chłodzenia
Chłodnica z Fiata Seicento
Rozkład masy
42%/58%
Układ hamulcowy
Yamaha R6